2012. jan. 25.

Milyen kívánság formálta ki testünket?


"Láttam egyszer egy asszony arcát, s megpillantottam benne mindannyi, még meg sem született gyermekét. És egy asszony belenézett az arcomba és ismerte minden ősömet, akik már meghaltak, mielőtt ő megszületett.
Szeretnék most megvalósulni. De hogyan tehetném, úgy, hogy bolygóvá váljak, amelyen élet van. Nem ez minden ember célja? 

Minden gyöngyszem egy templom, amely fájdalomból épült egy homokszem köré. Milyen kívánság formálta ki testünket és miféle mag köré? Ha Isten engem, egy kavicsot, abba a csodálatos tóba beledobna, számtalan gyűrűvel zavarnám meg felületét. De mélyére érve nagy nyugalom fogna el. Szótlanságot adjatok nekem és én dacolok az éjszakával.

(Kahlil Gibran: Homok és tajték - részlet; 
a szöveg Baltásné Nagy Ildikó ötlete alapján párosítva a fotóhoz)

1 megjegyzés:

Julinka írta...

Gyönyörű.Köszönöm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...